Pixel ToF aan je muur | ToF | Klantenservice | Online bestellen

Bestellen

Een wanddecoratie bestellen bij ToF aan je muur (ToF) is heel eenvoudig. Kies een ontwerp uit een van de collecties op onze website. Kies de maat en het materiaal. Plaats je bestelling in de winkelmand. Daarna kun je zelf beslissen of je als gast wilt bestellen of dat je een account aanmaakt. Het voordeel van een account is dat als je vaker een wanddecoratie bij ons wilt bestellen, je niet al je gegevens opnieuw hoeft in te vullen. Ook kun je zien wat je eerder besteld hebt.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij ToF betaal je meestal geen verzendkosten. Wij versturen je bestelde wanddecoratie gratis binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Neem voor verzending naar andere landen contact met ons op.

Kan ik ook grotere maten of grotere oplages bestellen?

Bij ToF aan je muur kun je ook grotere oplages bestellen. Stuur een e-mail naar info@tofaanjemuur.nl. Vermeld in de e-mail wat jouw wensen zijn qua design en oplages. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op. Grotere oplages zijn bijvoorbeeld handig als je op zoek bent naar wanddecoratie voor een winkel, een restaurant of café of kantoor. Grotere afmetingen zijn helaas niet mogelijk.

Kan ik bij jullie ook op maat gemaakte wanddecoratie bestellen?

Nee, dat is helaas op dit moment niet mogelijk.

Hoe wissel ik mijn cadeaubon in?

Op elke ToF-cadeaubon staat een unieke code. Deze kun je nadat je een wanddecoratie hebt uitgekozen invullen tijdens het betalen. Je kunt onze cadeaubon gebruiken in combinatie met andere kortingen. Wel dien je het hele bedrag dat op je cadeaubon staat in een keer te gebruiken. Wil je het toch over meerdere bestellingen verdelen, neem dan contact met ons op.

Ik heb een kortingscode. Hoe werkt dat?

Als je een kortingscode hebt, kun je deze invullen bij het betalen. Let op! Je kunt maar een kortingscode tegelijk gebruiken. Sommige kortingen worden automatisch verrekend. Bijvoorbeeld omdat de door jouw gekozen wanddecoratie afgeprijsd is. Kortingscodes kunnen niet gebruikt worden voor onze Sale-artikelen, aangezien die al afgeprijsd zijn. Heb je een vraag of kom je er niet uit? Neem contact met ons op via info@tofaanjemuur.nl of 0546 – 706 177.

Moet ik een account aanmaken?

Een account aanmaken is niet verplicht. Een voordeel van een account is dat je kunt bekijken wat je eerder hebt besteld en dat je niet al je contactgegevens opnieuw in hoeft te vullen als je later nog een keer een muurdecoratie wilt bestellen bij Tof aan je muur.

Ik heb geen bevestigingsmail of factuur van bestelling mijn bestelling ontvangen.

Nadat je een wanddecoratie hebt besteld, wordt er vanuit ons bestelsysteem automatisch een orderbevestiging verstuurd. Heb je die niet ontvangen? Dan kan het zijn dat deze in je ongewenste e-mail terecht is gekomen. Controleer je spambox. Ook kan het zijn dat er een fout in het opgegeven e-mailadres staat. Neem contact met ons op als je geen mail hebt ontvangen.

Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dat?

Dit ligt er aan. Om er voor te zorgen dat je jouw bestelde wanddecoratie zo snel mogelijk in huis hebt, is de productietijd zo kort mogelijk. Daarom kan het zijn dat je bestelling al naar de productie is. Ook verloopt het productieproces grotendeels automatisch. Daarom is annuleren niet altijd meer mogelijk. Wil je toch een bestelling annuleren? Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Mocht jouw bestelde wanddecoratie al verzonden zijn, dan mag je deze binnen 14 dagen retourneren. Meer informatie hierover vind je op de pagina Retourneren.

Bij ToF aan je muur wordt elke wanddecoratie pas gemaakt op moment dat deze besteld wordt. Aangezien wij maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk vinden, willen we zo min mogelijk weggooien. Dus hoewel je een bestelde wanddecoratie mag ruilen of retourneren, raden we je toch aan om je bestelling goed te controleren voordat je deze definitief plaatst. Zo kan ook jij een steentje bijdragen aan een beter milieu.

Op maat gemaakte bestellingen kunnen na goedkeuring niet meer worden geannuleerd als deze al in productie is. Vandaar dat je bij een custom made wanddecoratie altijd een digitale drukproef krijgt. Meer informatie hierover vind je op de pagina Retourneren.

Kan ik mijn bestelde wanddecoratie ruilen of terugsturen?

Ja, het is mogelijk om je bestelde wanddecoratie terug te sturen. Er is een uitzondering. Als je een op maat gemaakte wanddecoratie hebt laten maken, is ruilen of terugsturen niet mogelijk. Op de pagina Retourneren vind je hier meer informatie over. Op die pagina kun je ook lezen hoe het werkt als je een wanddecoratie wilt ruilen of terugsturen.

Staat je vraag niet op onze website? Neem contact met ons op via info@tofaanjemuur.nl of 0546 – 706 177.