Pixel Tof aan je muur | ToF | Klantenservice | Retourneren

Retourneren

Ik wil mijn bestelling terugsturen. Hoe werkt dat?

Heb je je wanddecoratie ontvangen en voldoet deze niet aan je verwachtingen? Dan kun je deze retour sturen. Hoewel we dit niet verplicht zijn volgens de wet aangezien wij op maat gemaakte producten verkopen, bieden we dit wel aan als service. Meer informatie hierover vind je in onze algemene voorwaarden. Dit dient binnen 14 dagen na ontvangst te gebeuren.

Wil je een wanddecoratie terugsturen? Stuur een e-mail naar info@tofaanjemuur.nl met daarin je ordernummer en de reden van retour. Een van onze medewerkers zal aangeven hoe je je muurdecoratie kunt terugsturen. De kosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de klant. Is je bestelling beschadigd en vragen wij om het pakket retour te sturen? Dan betalen wij de verzendkosten.

Je kunt een bestelde wanddecoratie alleen terugsturen als deze nog in originele staat is. Daarom dien je voorzichtig om te gaan met je bestelling totdat je besloten hebt of je deze wilt houden. Zorg ook dat de wanddecoratie goed verpakt is als je deze terugstuurt. Gebruik indien mogelijk de originele verpakking. Ook dien je alle toebehoren, zoals het ophangsysteem, terug te sturen. Op moment dat je retour bij ons verwerkt is, ontvang je het geld terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt.

Kan ik mijn wanddecoratie ruilen?

Is je bestelde wanddecoratie te groot of te klein? Of past deze om een andere reden niet bij je interieur, dan kun je deze ruilen. De handigste manier om dat te doen is door je ontvangen bestelling terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Hierboven staat uitgelegd hoe je een bestelling terug kunt sturen en welke voorwaarden daarvoor gelden.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Wij vinden het heel vervelend als je wanddecoratie beschadigd geleverd wordt. Hoewel wij er alles aan doen om dat te voorkomen, kan het toch gebeuren dat je pakket beschadigd raakt tijdens transport. Mocht dit gebeurt zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@tofaanjemuur.nl. Vermeld in de mail je ordernummer en stuur foto’s mee van de beschadigde wanddecoratie en de verpakking. Wij nemen dan contact met je om het probleem op te lossen. Bewaar de beschadigde wanddecoratie en de doos totdat er een oplossing is. Het kan zijn dat we de spullen retour willen hebben. Indien wij een product retour willen hebben vanwege schade, dan betalen wij de verzendkosten.

Meer informatie

Op de volgende pagina’s vind je meer informatie over het bestellen van een wanddecoratie bij ToF:

Staat je vraag niet op onze website? Neem contact met ons op via info@tofaanjemuur.nl of 0546 – 706 177.